A white Black Pearl on a late night tour at the kayak meeting in Tallinn 2011 Photo: Björn Thomasson
Monday, March 14, 2005, 0 comments
Det har varit tyst länge nu på sjösättningsfronten, men i helgen kom ett mail och en bild från Joakim Öhrnberg i Landskrona, som just sjösatt och premiärpaddlat sin nya Hunter i vinterkylan vid Skånekusten. Bild och mer info...
There are no comments yet.